torsdag den 10. maj 2012

Familien og så min fødselsdag

Her i søndag fik jeg langt om længe kontakt til min mors del af familien. både mor og jeg har været afskåret for familien pga. nogle komplikationer der skete for mange år siden. det er en helt fantastisk følelse og vide der er noget familie derude. Trine, Kirsten, Gunhild, trines brødre(ikke i familie med mig) Kirsten er morfars "nye" kone og trine er så deres barn af Kirsten og morfar. dvs. det er min mors halv søster og min halv moster :=)...
i aften vil Kirsten ringes med mig, selvom hun er i Rumænien. det skal nok blive hyggeligt.

I fredags i sidste uge havde jeg så fødselsdag hvor jeg havde inviteret mine tog bedste venner Andreas og Stine, min dejlige kæreste og min fantastiske mor. hele min institution var også med og mine pleje bedsteforældre. det var simpel hen den bedste måde og fejre min 18. års fødselsdag på :D..

ud over alt det her, så sker der ikke det helt store, savner min kæreste, startet på et nyt fag i skolen. så er lidt træt over det for tiden..

på fredag i næste uge flytter jeg så, dvs. der er 8 dage fra i dag :D... glæder mig helt utroligt!!!!...

Best Regards

\\ Charlie

0 kommentarer: